Heeft iemand zijn Nissan Xterra omgebouwd om te kamperen? De stoelen eruit gehaald en een slaapgedeelte met kleine keuken gemaakt? Ik wil met mijn Xterra reizen en kamperen en denk dat het gaaf zou zijn om hem als camper te gebruiken.
LOL! Ik hoop dat je dat niet uit de eerste hand weet.Ik geloof dat, tenzij je echt geen reukzin hebt, een Xterra te klein is voor een keuken of een toilet.
Casper's is extreem leuk! Ik zag het in een thread en ben echt verbaasd en hoop op een dag iets soortgelijks te hebben (grote @ss honden en alles!)Deze site kan je wat ideeën geven. Expedition Portal Bekijk Jason's (WolfmanX) setup. eXpeditionXterra. Hij zit in je lokale club op sccxterra.com. Ook onze eigen Josh (Casper) heeft een fijne kampeeruitrusting. Casper's bouwthread Je zult de pagina's in de bouwthreads moeten doorlopen om bij de kampeervoorzieningen te komen.
![]()
Tenminste niet het toiletgedeelte. Gezond verstand zegt me het niet eens te proberen. Dat gezegd hebbende, ik herinner me dat Brian (Xtoolbox) een draagbaar chemisch toilet achter in zijn X had voor gebruik door zijn twee kleine kinderen. Gezien de paden die we bewandelden, had het ofwel een zeer veilig vergrendelingssysteem, of hij had veel meer tolerantie dan ik.LOL! Ik hoop dat je dat niet uit de eerste hand weet.![]()
Rockin, Josh (casper) die ook van 4x4norcal.com komt, heeft een geweldige rig (neem me niet kwalijk voor het Frans) De trekhaak die hij gebruikt op onze trips is absoluut Sweet. om nog maar te zwijgen van zijn SAS'd x. Degenen van ons van 4x4norcal hebben een meet and greet gedaan in de east bay, en ik had het genoegen hem en zijn (nu rustende metgezel/vriend (porthos) te ontmoeten. RIP Porthos. Echt een aardige, kundige kerel. (Hou vol Josh, we zijn er voor je man.)Deze site kan je wat ideeën geven. Expedition Portal Bekijk Jason's (WolfmanX) setup. eXpeditionXterra. Hij zit in je lokale club op sccxterra.com. Ook onze eigen Josh (Casper) heeft een fijne camping rig. Casper's build thread Je zult de pagina's in de build threads moeten doorlopen om bij de campingvoorzieningen te komen.
![]()
Ik heb dit helemaal van Mechpatts Facebook-pagina gejat, maar het zou geweldig zijn om dit te hebben. Hopelijk ziet hij dit en kan hij meer informatie verstrekken.
![]()
Ik was net het forum aan het doorzoeken om erachter te komen waar ik het beste een GRATIS weggeefactie kan plaatsen van een op maat gemaakte opbergbox/campingkeuken voor een Xterra van de eerste generatie, toen ik deze vermelding tegenkwam. Hé, dat zijn WIJ!Er is een stel dat hun 04 X heeft omgebouwd met het doel om op een open huwelijksreis te rijden. Ze gingen van San Fransisco naar Panama in de loop van 5 maanden denk ik. Ze plaatsten hier een paar jaar geleden een paar vragen en ik heb de link naar hun pagina bewaard (wat trouwens een geweldige lezing is). Enkele echt geweldige ideeën waarin u mogelijk geïnteresseerd bent.
http://www.advodna.com/2009/12/vehicle.html